איך נותנים שירות לקוחות מעולה?

מה עושה חברה שרוצה לפנק את הלקוחות שלה?
ואיך הופכים שירות לקוחות טוב לשירות לקוחות מעולה?

סרטוני הדרכה שנותנים תשובות לשאלות נפוצות של לקוחות הם כלי נהדר:

  • לשירות לקוחות מעולה (יש לך שאלה? הנה התשובה אצלך בווסטאפ)
  • שמירה על קשר ויחסים טובים עם הלקוחות
  • סרטוני הדרכה יכולים לפנות את נציגי השירות לקוחות למשימות אחרות
  • סרטוני הדרכה הם מאוד ויזואלים כך שההסבר מדויק בזמן קצר
  • כשלקוח מתעניין רואה סרטון כזה הוא מבין שהוא פגש חברה שתדאג לו למוצר מצוין ושירות מצוין גם אחרי הרכישה

דינמיקה רשתות היא חברה להתקנת רשתות לחלונות
חברה ותיקה ואמינה עם שירות לקוחות מדהים
הם שמו לב שיש פניות של לקוחות עם שאלות שחוזרות על עצמן לגבי ניקוי הרשתות
והם מבזבזים זמן רב על מענה זהה ללקוחות שונים.
כדי לפתור את הבעיה, לייעל את השירות
ומתוך הקשבה ללקוחות הם ביקשו שנפיק להם סדרה של סרטוני הדרכה
אחד מהם נותן את כל המידע לגבי ניקוי הרשת איך מורידים ואיך מחזירים אותה למקום

 

מדריך איך לנקות רשת חלון קטן – דינמיקה רשתות

עוד חברה שיודעת מה הלקוחות שלה צריכים זאת cybex ישראל
שמייבאת כיסא תינוק לרכב עם אפליקציה שדואגת שההורה לא ישכח את הילד ברכב
כדי שיהיה ברור עד כמה השימוש באפליקציה פשוט
cybex ביקשה מאיתנו להפיק לה סרטון עם מדריך כדי להראות ללקוחות פוטנציאלים את קלות השימוש באפליקציה
וכדי להפוך את שירות הלקוחות למעולה בהנגשת המידע ללקוח בדרך זמינה ומובנת

מדריך התקנה Sirona M SensorSafe 2.0

אז אם אתם גם רוצים להפוך את שירות הלקוחות שלכם למעולה דברו איתנו 09-8347423